שירותי הסעדה לחברות

31 מדרגים
5/5

אתם מנהלים חברה גדולה שיש בה עשרות עובדים ואולי אפילו יותר? עד היום כל אחד מהעובדים שלכם דאג לעצמו לענייני ארוחת הצהריים? או שאולי הגעתם להסדר כלשהו עם המסעדות שנמצאות בסביבה וחילקתם תלושים לעובדים? הגיע הזמן לעצור לרגע, לשדרג את עצמכם ולתת לעובדים שלכם פתרון אחר בנושא הזה. שירותי הסעדה לחברות לא במקרה זוכים להצלחה גדולה מאוד בשנים האחרונות, כי מדובר למעשה על חלקי מתנאי התעסוקה שלהם העובדים של כולנו מצפים.

זה נכון, העובדים שלכם ישמחו גם אם תתנו להם משכורות יותר גבוהות, טלפון נייד ורכב, אך אין ספק שאוכל הוא חלק מהעניין. למעשה, אם תשאלו עובדים מסוימים שעזבו חברות כאלה ואחרות מדוע הם עזבו, אתם תראו שחלק מהסיבות קשורות לאוכל. העובדים של ימינו נדרשים לעבוד שעות ארוכות, מה שדורש מהם לאכול ארוחת צהריים במשרד. זה נכון שהם יכולים להזמין מידי פעם אוכל מבחוץ, אך כשעושים זאת על בסיס קבוע זה נהיה יקר, ובנוסף, זה לא בריא.

לכן שירותי הסעדה לחברות זה פתרון נהדר, במיוחד אם בוחרים חברה מובילה שמציעה תפריטים מגוונים ואוכל טעים. יש היום מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה, כך שאם חשבתם לרגע על אותם חדרי אוכל ישנים שכולנו זוכרים, כדאי שתדעו שאתם טועים. היום הרמה הקולינרית של שירותי הסעדה שמיועדים לחברות הינה מאוד גבוהה, אז למה לחסוך פינוק נפלא כזה מהעובדים שלכם?

היתרונות הנלווים של שירותי הסעדה לחברות

שירותי הסעדה לחברה שלכם מציגים עוד מספר יתרונות, מעבר לעובדה שכך יהיה לכם קל יותר לשמר את העובדים כי הם יהיו יותר מרוצים. בנוסף, שירות כזה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן, התעסקות ולמעשה, הפסקת הצהריים תהיה הרבה יותר מוגדרת וכך תפוקת העבודה של העובדים תגדל.

היום, כאשר אין הפסקה מסודרת וכל עובד מזמין אוכל מבחוץ, לא אחת קורה שלמעשה הפסקת הצהריים נמשכת הרבה יותר מידי. אחד העובדים הולך לאכול ואחרים הולכים אחריו, מה שמונע מהם תקשורת במשך שעות ארוכות וכך תפוקת העבודה אינה בשיאה. לעומת זאת, כאשר בוחרים לשלב שירותי הסעדה לחברה, כל העובדים אוכלים באותה שעה פחות או יותר. זה אומר שהפסקת הצהריים מאוד מוגדרת ובשאר הזמן כל אחד מהעובדים נמצא במשרדו ועובד.

בנוסף לכל אלה, כמעט תמיד אתם תראו ששירות כזה יהיה יותר כלכלי מאשר כל האופציות היצירתיות האחרות שתוכלו לחשוב עליהן ושאולי ניסיתם בעבר. לכן, אם אתם רוצים לקדם את החברה שלכם, לתת לעובדים שלכם את הטוב ביותר וגם לדאוג לתפוקת עבודה טובה ויעילה, אל תוותרו על השירות הזה.

שירותי הסעה לעובדי החברה מסייעים גם מבחינה חברתית

מי מאתנו, מנהלי החברות, לא מוצא את עצמו מידי פעם חושב על תכנון יום גיבוש? משקיע בכך לא מעט כסף ואח"כ מתחרט כי זה מחזיק מעמד לזמן קצר מידי? אם גם אתם מוטרדים מהעניין הזה, ובצדק, כדאי שתדעו: שירותי הסעדה לחברות מסייעים גם במובן הזה.

למעשה, כל עוד כל אחד מהעובדים שלכם אוכל לבד על שולחן העבודה שלו את האוכל שהוא הביא מהבית או הזמין, אין בין העובדים מספיק תקשורת. זה משאיר את הקשר ביניהם לקשר עבודה בלבד, וחבל. כולנו יודעים לומר שחלק ממה שהעובדים שלנו מעוניינים בו זה קשר חברתי נעים, כי הם רוצים להגיע בבוקר למשרד ולהרגיש רצויים.

לכן, אם על ידי שילוב של שירותי הסעדה לעובדי החברה תוכלו להשיג גם את המטרה הזאת, למה שלא תשקיעו בכך? זה לא אומר שלא תוכלו לקחת בעתיד את העובדים שלכם לימי גיבוש, אך זה בהחלט אומר שתורגש אווירה שונה ושינוי משמעותי במסדרונות החברה. שווה להשקיע בכך, כי אם לעובדים שלכם יהיה טוב גם מבחינה חברתית בעבודה, הם לא יחשבו בכלל לעזוב את המשרה שלהם אצלכם.

ממי כדאי להזמין שירות כזה?

שירותי הסעדה שמיועדים לעובדים ולחברות הינם מאוד נפוצים היום בישראל. יחד עם זאת, אנחנו רואים שלא בכל מקום שירותי הקייטרינג האלה יהיו ברמה מספיק גבוהה, ואין ספק שאם אתם כבר חושבים על שירות כזה למען העובדים, לא כדאי יהיה להתפשר על משהו בינוני. לעובדים שלכם מגיע להרגיש שמשקיעים בהם ושהם מקבלים אוכל טרי, טעים וכמה שיותר מגוון.

לכן הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה היא חברת אדון שוקו ביסטרו בר. חברה זו, שקיימת כבר משנות ה90 של המאה הקודמת, מביאה איתה לא רק ניסיון, אלא גם יצירתיות ברמה הגבוהה ביותר שיש. בנוסף, החברה גם מקפידה על כללי היגיינה, עבודה נקייה ומסודרת ואוכל טעים במיוחד. תוכלו לבחור עבור העובדים שלכם תפריטים שונים הכוללים אוכל חלבי, אוכל בשרי, אוכל כשר ואפילו אוכל שנעשה בהשראת המטבח האסיאתי.

לכן אין ספק שעם חברת אדון שוקו ביסטרו בר כל העובדים ייצאו מרוצים, אז למה אתם מחכים? להצעת מחיר ולפרטים נוספים התקשרו עוד היום למספר: 052-3634306, כי חבל על כל יום שעובר.

שירותי הסעדה לחברות
שירותי הסעדה לחברות
שירותי הסעדה לחברות

שאלות נפוצות

שירותי הקיטרינג והמטבחים המוסדיים שבניהול חברת אדון שוקו ביסטרו בר, מגישים מידי יום אלפי מנות בטעמים ובסגנונות שונים מתוך חדוות יצירה ואהבה למקצוע ובהתאם לתקציב ורצון הלקוח. השירות כולל:
✔️אספקת ארוחות למקומות עבודה,
✔️הפעלת חדר אוכל לעובדים,
✔️שירותי הסעדה לארגונים,
✔️שירותי הסעדה לחברות ועוד..

בוודאי! שירותי הקיטרינג והמטבחים המוסדיים שבניהול חברת אדון שוקו ביסטרו בר, מגישים מידי יום אלפי מנות בטעמים ובסגנונות שונים מתוך חדוות יצירה ואהבה למקצוע ובהתאם לתקציב ורצון הלקוח.

ברור! אנו מכינים את האוכל מדי יום. הבישול מתחיל מוקדם בבוקר, נארז ונשלח כאשר הוא חם וטרי על מנת לרגש את לקוחותינו ולייצר עבורם חוויה קולינרית עשירה בטעמים, ריחות וצבעים, אנו מקפידים להשקיע תשומת לב מירבית גם בפרטים הקטנים ביותר.

התפריט שלנו עשיר ומגוון, שפים מקצוענים ויצירתייים וכלי הגשה מעוצבים המותאמים לסגנון המנות המוגשות, הם המפתח להצלחתנו לספק חוויה קולינרית באווירה אחרת. מזון יצירתי, טעים ואיכותי בשילובב שירות ברמה גבוהה ואלפי לקוחות מרוצים, הם ה"מרכיב הסודי" שהפך את החברה למותג ישראלי שהוא סטנדרט בתחום ההסעדה המוסדית ושרותי הקיטרינג לחברות.

אוכל טעים ומגוון גם אצלכם

שדרגו את הארוחות במקום עבודתכם וקבלו עובדים שבעי רצון המייצרים תפוקה גבוהה יותר

לקבלת תפריטים ושירותים נוספים חייגו: 072-3954228
או השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמרה בלין
תמרה בלין@tamarab
קרא עוד
ברצוננו להביע הערכתנו על שירותכם האמין והמקצועי. זכנו ליחס הולם, שירות מהיר ומקצועי, תוך מענה לכל בקשותינו בצורה אדיבה וסובלנית. אין לנו כל ספק כי עם שירות כה אמין, אחראי, מאורגן ומהיר כפי שביצעתם, הרי שכל לקוח יצא מרוצה. מודים לכם! בהצלחה. תמרה בלין
שאול בן דוד
שאול בן דוד@shaulbd71
קרא עוד
חברה אמינה ומקצועית. נעזרתי בשירותיה ועדיין נעזר עושים לי עבודה יוצאת מן הכלל. נסו ותיווכחו
יוני חכם
יוני חכם@yoni.h
קרא עוד
ברצוני להודות לכם על ביצוע עבודתכם בצורה יעילה, מהירה, איכותית. בהוקרה והערכה
כלנית יעקב
כלנית יעקב@yacalanit
קרא עוד
אני מעוניינת להודות לחברתכם ולמנהל הפרוייקט שלך נועם על ניהול מעולה. כל בקשותנו מולאו במלואם על הצד הטוב ביותר כבר מהרגע הראשון. אני מרוצה מאד מהשירות שאתם מספקים ביעילות ומקצועיות. בברכה. כלנית יעקב. רמת גן
שני רמון
שני רמון@ramonshani73
קרא עוד
לכל המעוניין, הנ"ל ביצעה את המלאכה באופן יוצא מן הכלל, תוך שעובדיה מדייקים בלוחות הזמנים שנקבעו, מטפלים בתשומת לב רבה בבקשתינו, ומסייעים בכל הנדרש במהלך העבודה – באדיבות רבה. העבודה התבצעה באופן מקצועי ביותר שאני ראיתי עד היום מכל חברות הקודמות שעבדתי איתם. ניכר כי עובדי החברה ומנהליה הינם בעלי נסיון רב בתחום ובעלי תודעת שירות גבוהה מאוד, ולפיכך, ראוי לשבח על עבדותה המקצועית והיעילה של החברה. בברכה, שני רמון
ליבנת לחמן
ליבנת לחמן@lahman.leevnat
קרא עוד
הנני ממליצה בחום חברה ניהול יעילה ואמינה. בברכה, ליבנת לחמן
רותי מונטגו
רותי מונטגו @rotim2020
קרא עוד
ברצוני להודות לנועם ולצוות על השירות המקצועי שקיבלנו. אני רוצה לספר לכולם שביצירת הקשר הראשונית הייתי מאוד ספקנית ופתאום הבנתי שאני מדברת עם אנשים רציניים וסופר מקצועיים. התרשמתי מאוד והחלטתי ללכת על זה והתוצאות בדיוק כמו שהובטח לי! תודה על שירות מצוין! בברכה, רותי מונטגו
סימה הררי
סימה הררי@simaharari76
קרא עוד
לכבוד, מצאנו לנכון להודות לכם על שירותכם המסור, המדוייק והמקצועי וכמו כן על המסירות ועל היחס החם שקיבלנו. ישר כוח סימה הררי

מבין לקוחותינו

מדי יום אנו מבשלים, ומגישים באהבה אלפי מנות בריאות ועשירות למגוון רחב של מוסדות, ארגונים וחברות ממגוון ענפי התעשייה.
בין לקוחותינו:

מכונות מזון אוטומטיות

מכונות מזון אוטומטיות

כחלק מהשירות לציבור, גופים רבים מציבים מכונות אוטומטיות לממכר מזון ומשקאות. על מנת לתת מענה לעובדים ולאורחים הבאים בשעריהם המעוניינים להתרענן עם כוס קפה, שתיה

קראו עוד »
עגלות קפה

עגלות קפה

עגלות קפה עמוסות בכל טוב של מתוקים, מלוחים, ירקות טריים, משקאות, חטיפים וכמובן קפה ארומתי משובח, יהפכו כל לובי של בניין לבית קפה מקומי וכל

קראו עוד »